Alle samlinger
Bestilling
Hvordan gjøre endringer på en ordre som er kjøpt og betalt
Hvordan gjøre endringer på en ordre som er kjøpt og betalt
Martin avatar
Skrevet av Martin
Oppdatert over en uke siden

Endre eller kansellere ordren din

Har du handlet innlogget kan du endre eller kansellere din ordre selv ved å gå inn på "Min side" og "Ordrehistorikk" og finn den aktuelle ordren.

Dersom du har handlet utlogget, må du ta kontakt med kundeservice for å endre eller kansellere.

Endre gavemelding

Var du innlogget når du gjorde et kjøp kan du endre egen gavemelding innen endringsfristen utløper. Har du handlet utlogget kan kundeservice endre gavemelding for deg.

Kansellere èn vare, eller bytte den med en annen

Det er ikke mulig å bytte en vare med en annen etter du har gjennomført et kjøp. Da må orden i seg selv kanselleres. Når du kansellerer blir betalingen for varene refundert til ditt kort i løpet av maks 2-3 virkedager.

Hvilke frister du trenger å forholde deg til hvis du skal endre eller kansellere*

Du kan endre eller kansellere ordren din innen kl 15:00 dagen før levering. Bestiller du etter kl 15:00 dagen før levering, kan du endre eller kansellere innen 30 minutter frem til kl 18:30. Etter 18:30 og frem til 20.30 har du 15 minutter på å endre. Etter 20.30 er det ikke mulig å endre eller kansellere.

Egne endring- og kanselleringsfrister for morsdag, Valentines Day, og farsdag, se mer her:

Etter disse tidspunktene har ordren blitt sendt til våre leverandører slik at de kan forberede seg på hvor mye som skal bakes og pakkes 🍞 📫

Svarte dette på spørsmålet?