Alle samlinger
Generelt
Hvordan kontakte kundeservice
Hvordan kontakte kundeservice
Martin avatar
Skrevet av Martin
Oppdatert over en uke siden

Du kan logge inn for å starte en samtale med oss, kontakt oss på DM på facebook, eller sende oss en e-post på support@morgenlevering.no.

Åpningstider på kundeservice fra 1. januar 2024:

man - fre: 06:30 - 21:00

lørdag: 07:30 - 13:00

søndag: 14:30 - 21:00

Ønsker du å gjøre en endring på en ordre?

Har du handlet innlogget
Du kan endre eller kansellere din ordre selv ved å gå inn på Min side, ---> Ordrehistorikk og den aktuelle ordren. Du kan endre gavemelding og velge ny dato for leveringen.

Hvis du ønsker at kundeservice skal gjøre en endring eller kansellering for deg må du kontakte oss min. 15 minutter før fristen utløper slik at vi rekker å gjøre endringen for deg. Er ordren til i morgen, må du kontakte oss innen 14.45.

Har du handlet utlogget

Du må ta kontakt med kundeservice for å gjøre alle endringer. Vi anbefaler alltid kunden å være innlogget ved kjøp.

Kontakt kundeservice dersom

Du ønsker å endre adresse på allerede bestilt ordre. Det vil være mulig så fremt vi har dekning på adressen og adressen er i samme region som den opprinnelige bestillingen.

Refundert betaling

Når du kansellerer blir betalingen for varene refundert til ditt kort i løpet av maks 5–10 virkedager.

Frist for endring og kansellering

Du kan endre eller kansellere ordren din innen kl 15:00 dagen før levering. Bestiller du etter kl 15:00 dagen før levering, kan du endre eller kansellere innen 30 minutter frem til kl 18:30.

Etter 18:30 kan ordren ikke endres eller kanselleres.

Etter disse tidspunktene har ordren blitt sendt til våre leverandører slik at de kan forberede seg på hvor mye som skal bakes og pakkes.

Andre frister vil gjelde på store dager, slik som morsdag og farsdag.

Svarte dette på spørsmålet?