Endre eller kansellere ordren din
Har du handlet innlogget kan du endre eller kansellere din ordre selv ved å gå inn på "Min side" og "Ordrehistorikk" og finn den aktuelle ordren.
Dersom du har handlet utlogget, må du ta kontakt med kundeservice for å endre eller kansellere.
Endre gavemelding
Var du innlogget når du gjorde et kjøp kan du endre egen gavemelding innen endringsfristen utløper. Har du handlet utlogget kan kundeservice endre gavemelding for deg.
Kansellere èn vare, eller bytte den med en annen
Det er ikke mulig å bytte en vare med en annen etter du har gjennomført et kjøp. Da må orden i seg selv kanselleres. Når du kansellerer blir betalingen for varene refundert til ditt kort i løpet av maks 2-3 virkedager.
Hvilke frister du trenger å forholde deg til hvis du skal endre eller kansellere*
Ordinære frister:
Du kan endre eller kansellere ordren din innen kl 15:00 dagen før levering. Bestiller du etter kl 15:00 dagen før levering, kan du endre eller kansellere innen 30 minutter frem til kl 18:30. Etter 18:30 og frem til 20.30 har du 15 minutter på å endre. Etter 20.30 er det ikke mulig å endre eller kansellere.
Frister for dager vi selger mye (Morsdag, Valentines Day, Farsdag..)
Vi vil måtte gjøre endringer på endring- og kanselleringsfrister på de store dagene. Vanlige dager kan du gjøre endring frem til kl 15.00 med levering dagen etterpå. På større dager vil fristen flyttes bakover og til klokken 07.00
Etter disse tidspunktene har ordren blitt sendt til våre leverandører slik at de kan forberede seg på hvor mye som skal bakes og pakkes 🍞 📫
Merk at hvis du kontakter kundeservice må vi senest få din henvendelse 15 minutter før endring- og kanselleringsfristen da vi må rekke å gjøre endringen for deg.