Til farsdag forventes det en god del mer pakker enn en hvilken som helst helg. Det betyr at våre bakere og leverandører er svært opptatt med å pakke gode overraskelser, og de må starte litt tidligere enn vanlig for å bli ferdig i tide.
Vi har ikke levering søndag 10. november, men du kan bestille til lørdag 9. november eller mandag 11.november 🤩
Bestillinger som er gjort til lørdag 9. november, men som har blitt bestilt før fredag 8. november kl.07:00, kan endres frem til klokken 07:00, fredag 8. november.
Vi stenger salget til lørdag 9. november klokken 19.00 fredag 8. november
Har du bestilt etter 8. november kl 07:00 med levering til lørdag 9. november er det ikke mulig å endre eller kansellere.
Gjelder det adresse, navn eller melding til budet? Ta kontakt med oss innenfor fristen, så hjelper vi deg med endringen ✨
Når leverer vi
Morgenleveringen leveres med avisbudet til Helthjem. Erfaringsmessig på disse store dagene så har budene en lenger rute og flere pakker enn normalt. Målet er å få levert pakken innen kl 09:00 denne dagen, men med forbehold om at det vil forekomme forsinkelser. Vi har ingen leveringsgaranti, men tar sikte på å levere innen gitte tidspunkt 😊
Du vil motta en SMS fra oss om at vi har levert. Denne er tidsstyrt og blir tidligst sendt kl 07:00, men varene kan ha kommet frem tidligere enn det 😴
Er din pakke forsinket?
Budene en lenger rute og flere pakker enn normalt. Hvor forsinket pakken er avhenger av hvor bestillingsadressen er på budets rute.
Bestilling
Merk at vi kan gå utsolgt tidlig, så sørg for å være ute i god tid, og bestill gjerne allerede i dag!
For å bestille varer så går du inn på Morgenlevering.no og legger inn adressen øverst i høyre hjørne på hjemmesiden. Velg dato for levering i boksen ved siden av. Produktene som er tilgjengelige for ønsket adresse vises da inne på hjemmesiden.
Legg disse så i handlekurven og trykk deg så inn på "gå til kassen". Her kan du se over varene dine, sjekke adresse og at dato stemmer.
Husk å velg som gave - da vil du få opp gavemelding og gavemottaker feltet.
Skriv inn navn og telefonnummer. Legg så til kortinformasjon for å gjennomføre ditt kjøp.
Alle ordre må gjøres innen klokken 21:00 dagen før du ønsker din levering. Enkelte steder på Østlandet er fristen klokken 20:00 Du kan også bestille varer til opptil 10 dager frem i tid. Dette gjelder ikke fredag 8. november, den dagen er fristen kl 19.
Utsolgt vare
Du skal vanligvis få beskjed om at en vare er utsolgt dersom du søker den opp på nettsiden vår eller trykker på handlekurven etter at du har lagt den inn der.
Hvor leveres varene
Vi leverer stort sett på dørmatte i blokker og i postkassen til rekkehus, enebolig etc. Det vil fremkomme i leveringsmeldingen hvor pakken er blitt levert.
Bor man i enebolig/rekkehus utenfor disse områdene vil vi stort sett levere i postkassen eller med pose og krok hengende på postkassen. Noen ganger yter budet ekstraservice ved å levere varene på døren i andre områder også. Forsøk å legge inn ønsket i c/o feltet til budet (skriv gjerne på engelsk). Vi kan dessverre ikke garantere at det faktisk blir levert på dørmatten utenfor oppgitte områder, men gjør gjerne et forsøk 😊
Feilmelding på adresse
Får du opp følgende melding: Dessverre 😞 Vi kan ikke levere til ønsket adresse.
Det kan komme av at vi ikke har levering til ditt område
Da kan det komme av følgende grunner:
Sperret pga. manglende tilgang
Adressen er utenfor distribusjonens dekningsområde
Postkassestativet er utendørs ved trafikkert vei (uegnet leveringspunkt)
Adressen er registrert som forretningsadresse
Vår distribusjon har ikke anbud på adressen/ruten. Vår distribusjon kan kun levere til adresser som er eid av selskapet.
Vår kundeservice kan undersøke om hvorfor adressen er stengt.